Zgłoszenie serwisowe

Procedura zgłaszania komercyjnego postępowania serwisowego:

  • kontakt telefoniczny lub mailowy w celu sprawdzenia dostępnych terminów
  • wypełnienie formularza komercyjnego postępowania serwisowego dla potrzeb ewidencji napraw oraz wglądu do statusu napraw online dla klienta
  • dostarczenie sprzętu osobiście lub wysyłka na adres serwisu - w obu przypadkach koniecznie z wydrukowanym i podpisanym formularzem komercyjnego postępowania serwisowego
  • w przypadku wysyłki prosimy o dokładne zabezpieczenie sprzętu - nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu


Niezastosowanie się do powyższej procedury lub pominięcie któregoś z kroków może skutkować opóźnieniem diagnozy a w skrajnych przypadkach odmową przyjęcia na serwis i odesłaniem sprzętu na koszt klienta.


Formularz komercyjnego postępowania serwisowego:

Kliknij i przejdź - Komercyjne zgłoszenie serwisowe

 

Gwarancyjne postępowanie serwisowe Yuneec Europe:

Kliknij i pobierz - Szczegółowo opisany proces składania zgłoszenia gwarancyjnego bezpośrednio u producenta.

 

Yuneec_Typhoon_H520_open_aeroMind

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel