Zgłoszenie serwisowe

Przed zgłoszeniem i przysłaniem sprzętu na płatną naprawę prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego dla potrzeb ewidencji napraw oraz przekazania wglądu do statusu naprawy online.

Jako skuteczne uznaje się podpisane zgłoszenie przesłane na piśmie wraz z urządzeniami, którego dotyczy.

Uprzejmie prosimy o dokładne zabezpieczenie przesyłanej do nas paczki! Za uszkodzenia sprzętu powstałe w trakcie transportu odpowiada właściciel drona i kurier.

Komercyjne zgłoszenie serwisowe

 

Postępowanie gwarancyjne Yuneec Europe.

Szczegółowo opisany proces składania zgłoszenia gwarancyjnego bezpośrednio u producenta.

Kliknij i pobierz

 

Yuneec_Typhoon_H520_open_aeroMind

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel