Zgłoszenie serwisowe

Procedura zgłaszania postępowania serwisowego dla klientów hurtowych:

  • kontakt telefoniczny lub mailowy w celu sprawdzenia dostępnych terminów
  • wypełnienie formularza komercyjnego postępowania serwisowego dla potrzeb ewidencji napraw
  • dostarczenie sprzętu osobiście lub wysyłka na adres serwisu - w obu przypadkach koniecznie z wydrukowanym i podpisanym formularzem komercyjnego postępowania serwisowego
  • w przypadku wysyłki prosimy o dokładne zabezpieczenie sprzętu - nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu


Niezastosowanie się do powyższej procedury lub pominięcie któregoś z kroków może skutkować opóźnieniem diagnozy a w skrajnych przypadkach odmową przyjęcia na serwis i odesłaniem sprzętu na koszt klienta - zleć naprawę

 

Procedura zgłaszania komercyjnego postępowania serwisowego dla klientów indywidualnych:

ul. Bohaterów Bukowskich 4

64-320 Buk

Tel: 519 410 610

Zleć naprawę komercyjną

           

Kronsaalsweg 20

22525 Hamburg

Germany

Tel. +49 0405472850

info@minitec-btd.de

(autoryzowany serwis producenta)

Zleć naprawę komercyjną

 

 

 

Procedura zgłaszania gwarancyjnego postępowania serwisowego Yuneec Europe:

Szczegółowo opisany proces składania zgłoszenia gwarancyjnego bezpośrednio u producenta - Kliknij i pobierz 

 

 

Yuneec_Typhoon_H520_open_aeroMind

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel