POMOC TECHNICZNA
_______
Procedura zgłaszania gwarancyjnego postępowania serwisowego Yuneec
Szczegółowo opisany proces składania zgłoszenia gwarancyjnego bezpośrednio u producenta - Kliknij i pobierz
Jeśli doświadczasz problemów technicznych ze swoim dronem i nie znalazłeś rozwiązania w FAQ ani instrukcji obsługi, to możesz skontaktować się z naszym działem technicznym. Wspólnie spróbujemy znaleźć rozwiązanie, lub ocenić czy usterka może podlegać gwarancji.
_______
Potrzebujesz wsparcia technicznego?
Możesz przyspieszyć obsługę swojego produktu przygotowując zestaw informacji.
Zbierz je przed kontaktem z nami - najlepiej zanotuj i wyślij w pięciu punktach:
1. Co się zepsuło? (Jakie objawy obserwujesz?)
2. Kiedy się zepsuło? (Podczas lotu, po aktualizacji oprogramowania czy w innej sytuacji?)
3. Jak się zepsuło? (Czy usterka ma charakter stały, czy pojawia się w określonych sytuacjach?)
4. Czy otrzymałeś jakieś komunikaty o błędach? (Jeśli tak – zanotuj je.)
5. Jeśli to możliwe - przygotuj dokumentację fotograficzną lub sfilmuj objawy usterki. Przygotuj też numer seryjny swojego urządzenia, a także numer używanego firmware.
Kontakt do pomocy technicznej: serwis@aeromind.pl