Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Regulamin

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO AEROMIND.PL

§ 1 Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin określa ogólne warunki oraz zasady funkcjonowania sklepu internetowego aeroMind.pl.
2. Usługodawcą jest aeroMind sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Poznaniu ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 154B, 60-594 Poznań, REGON 368269850, NIP 7822741074, kontakt@aeromind.pl, tel. +48613071030.
3. Usługodawca prowadzi sklep internetowy (e-sklep) na platformie aeroMind.pl, za pośrednictwem którego umożliwia Klientom oraz pozostałym Użytkownikom Sklepu korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz zapoznanie się z Towarami dostępnymi na www.aeromind.pl, a następnie zawarcie Umowy sprzedaży.
4. Niniejszy Regulamin stanowi podstawę funkcjonowania Sklepu.
5. Regulamin z chwilą jego akceptacji jest wiążącą integralną częścią Umowy bez konieczności zawierania odrębnej umowy. Z chwilą akceptacji Regulaminu Użytkownik zobowiązuje się do jego przestrzegania.
6. Zapoznanie się i akceptacja Regulaminu są dobrowolne, jednakże niezbędne do korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym do złożenia Zamówienia.
7. Użytkownik oświadcza, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i jest uprawniony do zawierania w swoim imieniu ważnych umów.
8. Towary oferowane w Sklepie są nowe. Sklep oferuje także Towary używane oraz powystawowe. Informacja w tym zakresie znajduje się każdorazowo w opisie Towaru.
9. Zamieszczone w Sklepie zdjęcia Towarów mogą odbiegać kolorystycznie od kolorów rzeczywistych towaru z uwagi na różną konfigurację sprzętu komputerowego Klientów.

§ 2 Definicje
1. Na potrzeby niniejszego Regulaminu poniższe pojęcia oznaczają:
1) Bezzałogowy statek powietrzny (ang. Unmanned Aerial Vehicle [UAV] – aparat z napędem i bez załogi na pokładzie, który do utrzymywania się w powietrzu może wykorzystywać siłę nośną wytwarzaną wskutek działania praw aerodynamiki, na stałych (skrzydła) lub ruchomych powierzchniach nośnych (wirnik) albo siłę wyporu aerostatycznego (aerostat), sterowany za po mocą systemów autonomicznych lub zdalnie przez operatora (z ziemi, powietrza lub okrętu);
2) Cena - wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedającemu za Towar, Towar z elementami cyfrowymi lub Usługę cyfrową tytułem wynagrodzenia brutto (tj. wynagrodzenia końcowego zawierającego właściwy podatek) należnego względem Sprzedawcy w związku z przeniesieniem własności kupowanego Towaru lub Usługi na Klienta zgodnie z Umową;
3) Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
4) Formularz zakupu – skrypt będący częścią Sklepu służący do złożenia indywidualnego Zamówienia przez Klienta;
5) Gwarancja – zobowiązanie Producenta do usunięcia wady fizycznej rzeczy lub do dostarczenia rzeczy wolnej od wad, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji;
6) Karta gwarancyjna – dokument gwarancyjny co do jakości rzeczy sprzedanej, na podstawie którego wystawca dokumentu (gwarant) jest obowiązany do usunięcia wady fizycznej rzeczy lub do dostarczenia rzeczy wolnej od wad, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji;
7) Klient – Użytkownik będący Przedsiębiorcą, Przedsiębiorcą na prawach konsumenta lub Konsumentem, zawierający ze Sprzedawcą Umowę;
8) Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2023 r., poz. 1610 ze zm.);
9) Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową;
10) Konto Użytkownika - indywidualny dla każdego Użytkownika dostęp do panelu indywidualnych zamówień, zamówionych i/lub udostępnionych plików, zamówionych Towarów/Usług, uruchomiony na rzecz Użytkownika przez Sprzedawcę (po dokonaniu przez Użytkownika rejestracji i zawarciu umowy świadczenia usługi prowadzenia Konta Użytkownika);
11) Koszty dostawy – koszty wydania, w szczególności koszty opakowania oraz ubezpieczenia Towaru, a także koszty jego przesłania oraz odebrania;
12) Newsletter – elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Użytkownikom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści zawierających informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym, pod warunkiem jej zamówienia na stronie Sklepu;
13) Producent – przedsiębiorca prowadzący działalność polegającą na wytwarzaniu Towaru albo każdą inną osobę, która występuje jako wytwórca, umieszczając na Towarze bądź do niego dołączając swoje nazwisko, nazwę, znak towarowy bądź inne odróżniające oznaczenie;
14) Produkt/Towar – dostępna w ofercie Sprzedawcy rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy między Klientem a Sprzedawcą, w tym również Towar używany/powystawowy oraz Towar z elementami cyfrowymi;
15) Przedsiębiorca – osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, osoba fizyczna prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową dla której zawarcie Umowy jest bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą i ma charakter zawodowy wynikający w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
16) Przedsiębiorca na prawach konsumenta - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
17) Regulamin – niniejszy regulamin funkcjonowania Sklepu internetowego przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 UŚUDE ;
18) Rezerwacja – rezerwacja Towaru w siedzibie Usługodawcy dla Klienta;
19) RODO - ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE.L.2016.119.1 ze zm.);
20) Sklep – prowadzony przez Sprzedawcę serwis sprzedaży on-line, dostępny dla Użytkowników wyposażonych w odpowiednie urządzenia końcowe umożliwiający zapoznawanie się z Towarami i/lub Usługami, w ramach którego Użytkownik ma możliwość nabywania Towarów lub Usług. Sklep internetowy dostępny jest na stronie: http://www.aeromind.pl;
21) Sprzedawca – Usługodawca, tj. spółka aeroMind sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 154B, 60-594 Poznań, posiadająca REGON 368269850, NIP 7822741074, adres email: kontakt@aeromind.pl, telefon kontaktowy: +48613071030;
22) Towar używany/ powystawowy – produkt w pełni sprawny, mogący jednak nosić ślady użytkowania;
23) Towar z elementami cyfrowymi - towar zawierający treść cyfrową lub usługę cyfrową lub z nimi połączony w taki sposób, że brak treści cyfrowej lub usługi cyfrowej uniemożliwiłby jego prawidłowe funkcjonowanie;
24) Umowa - umowa zawarta pomiędzy Użytkownikiem a Sprzedawcą na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie, której przedmiotem jest zakup Towarów lub Usług, w tym świadczenie na rzecz Użytkownika drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2020 nr 344 ze zm.);
25) Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość za pośrednictwem Sklepu, której przedmiotem są Towary;
26) Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie;
27) Usługa – świadczona przez Usługodawcę usługa na rzecz Klienta, dostępna na platformie aeroMind.pl, w szczególności usługa prowadzenia Konta Użytkownika;
28) Usługa cyfrowa - usługa pozwalającą Konsumentowi na:
a) wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej,
b) wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi,
c) inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej;
29) Ustawa o prawach konsumenta - ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287 ze zm.);
30) UŚUDE - ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.);
31) Użytkownik – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która korzysta ze Sklepu;
32) Zamówienie - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy z Usługodawcą, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego, określające rodzaj i liczbę Towarów będących przedmiotem Umowy sprzedaży.

§ 3 Wymagania techniczne
1. Do współpracy z systemem teleinformatycznym Sprzedawcy wymagane jest posiadanie przez Użytkownika urządzenia podłączonego do Internetu z zainstalowaną dowolną przeglądarką internetową obsługującą stronę kodową UTF-8 (i ewentualnie arkuszami stylów, dzięki czemu portal Sklepu internetowego będzie wyglądał przejrzyście); nie jest wymagane instalowanie dodatkowych rozszerzeń lub wtyczek.
2. Do dokonania zakupów w Sklepie wymagane jest posiadanie przez Użytkownika/ Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej (skrzynki elektronicznej) oraz numeru telefonu komórkowego.
3. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
4. Zabronione jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.
5. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że korzysta ze Sklepu wyłącznie na własny użytek. Niedopuszczalne jest wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu w celu prowadzenia przez Użytkownika działalności zarobkowej lub takiej, która naruszałaby lub mogłaby naruszać interes Sprzedawcy.
6. Sprzedawca dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia w pełni prawidłowego działania Sklepu, w szczególności zobowiązuje się do niezwłocznego usuwania wszelkich problemów i awarii, które uniemożliwiają poprawne działanie Sklepu.
7. Wszelkie uwagi dotyczące funkcjonowania Sklepu mogą być zgłaszane na przykład w formie wiadomości e-mail przesłanej na adres: logistyka@aeromind.pl.
8. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności względem Klienta za:
1) awarie i zakłócenia w działaniu sieci Internet, za pośrednictwem której Klient korzysta ze Sklepu,
2) skutki wynikające z wejścia przez osoby trzecie w posiadanie danych Klienta niezbędnych do złożenia Zamówienia,
3) przerwy w działaniu Sklepu, wynikające z prac koniecznych do rozbudowy, zmiany konfiguracji lub wymiany sprzętu lub oprogramowania lub w celu dokonania koniecznych prac konserwacyjnych,
4) przerwy w świadczeniu usług zaistniałych z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy,
5) utracone korzyści i/lub straty Klienta wynikające z przerwania lub odmowy świadczenia usługi/ realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę, w tym wynikające z zakłóceń w pracy łączy internetowych, ataku terrorystycznego, ataku hakerów, oraz innych niezależnych od Sprzedawcy przyczyn, które mogą wpłynąć na Zamówienie, w tym przyczyn ze strony innych podmiotów (podmioty świadczące usługi telekomunikacyjne, hostingowe, bankowe, pocztowe, kurierskie, e-mailowe, rejestrujące i utrzymujące domeny oraz inne podobne usługi, podmiot obsługujący proces płatności),
6) opóźnienia lub zakłócenia w wykonaniu Zamówienia wynikające z nieprawidłowego przygotowania lub przekazania danych,
7) następstwa działań podjętych przez Klienta stanowiących naruszenie postanowień Regulaminu,
8) złośliwe lub naruszające prawo działania lub zaniechania każdego użytkownika Internetu,
9) przeszkody ze strony oprogramowania,
10) wirusy, złośliwe oprogramowanie.
9. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za prawdziwość danych osobowych podanych przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
10. Sprzedawca ma prawo do czasowego ograniczenia niektórych funkcji Sklepu, udostępnienia ich w wybranych godzinach lub wprowadzenia ograniczeń ich ilości, jeżeli brak limitów może wpłynąć na ciągłość i stabilność Sklepu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki powyższych działań.
11. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody poniesione przez Klienta w wyniku korzystania przez niego z niezabezpieczonego i pozbawionego oprogramowania antywirusowego komputera podłączonego do Internetu.
12. Na stronie internetowej Sprzedawcy znajdują się hiperłącza do innych stron internetowych. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone na tych stronach i ich niezgodność z obowiązującym prawem.


§ 4 Ceny i oferty promocyjne
1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT oraz cła. Ceny nie zawierają kosztów dostawy. Sklep umożliwia zakupy w walutach obcych (w tym np. EUR lub USD).
2. Wiążąca dla stron Umowy jest Cena widniejąca przy Towarze w momencie złożenia zamówienia przez Klienta. Nie dotyczy to Towarów, których cechy, warunki dostawy uzgadniane są indywidualnie z Klientem. W takim wypadku w opisie Towaru znajduje się odpowiednia informacja w tym zakresie.
3. Maksymalna wartość Zamówienia w przypadku Konsumentów wynosi 10.000 zł.
4. Sprzedawca zastrzega, iż Produkty umieszczone w kategorii „Promocja” oraz „Wyprzedaż” w oferowanych tam cenach dostępne są do wyczerpania zapasów, ponadto w takim wypadku Sprzedawca informuje także dodatkowo o najniższej Cenie obowiązującej w okresie ostatnich 30 dni .
5. Warunków danej oferty promocyjnej nie można łączyć z innymi ofertami promocyjnymi, ofertami specjalnymi, chyba że warunki poszczególnych ofert promocyjnych dopuszczają taką możliwość,
6. Oferta promocyjna dotyczy Zamówień złożonych w okresie obowiązywania oferty promocyjnej.

§ 5 Konto Użytkownika
1. Dla pełnego korzystania ze Sklepu wymagana jest rejestracja (założenie konta) Użytkownika i zalogowanie w Sklepie. Rejestracja jest dobrowolna i bezpłatna.
2. Utworzenie Konta Użytkownika wymaga podania następujących danych, niezbędnych do identyfikacji Użytkownika: imię i nazwisko, adres e-mail, adres miejsca zamieszkania, numer telefonu.
3. Dozwolone jest tworzenie jedynie indywidualnych Kont Użytkownika.
4. Aktywne Konto Użytkownika uprawnia Użytkownika w szczególności do:
a) dostępu i przeglądania listy składanych Zamówień,
b) zapisywania i tworzenia listy Towarów ulubionych, obserwowanych przez Użytkownika,
c) zarządzania adresami płatności i dostawy,
d) zmiany hasła i szczegółów Konta (w tym danych osobowych).
5. Logowanie do Sklepu polega na wpisaniu adresu e-mail oraz hasła, podawanych podczas rejestracji.
6. Podczas rejestracji i składania Zamówienia Użytkownik jest zobowiązany do podania prawdziwych danych. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania fałszywych danych. Jeżeli podczas korzystania ze Sklepu nastąpiła zmiana danych, o których mowa wyżej, Użytkownik powinien skontaktować się z obsługą Sklepu celem ich modyfikacji. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje niewywiązania się z tego obowiązku.
7. W trakcie procesu rejestracji wymagane jest wyrażenie przez Użytkownika zgody na przechowywanie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych podanych podczas rejestracji oraz w Zamówieniach, zgodnie z przepisami RODO.


§ 6 Składanie i realizacja Zamówienia
1. Sprzedaż za pośrednictwem Sklepu odbywa się 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, co nie wyklucza możliwości czasowego wyłączenia sprzedaży z przyczyn technicznych.
2. Zawarte na stronie Sklepu informacje o Towarach zawierające w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego i są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego,
3. Zamówienia w Sklepie Klient może składać w następujący sposób:
a) poprzez Formularz zakupu dostępny na stronie internetowej Sklepu,
b) e-mailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,
c) e-mailem poprzez akceptację oferty przesłanej przez Sprzedawcę na żądanie Klienta na wskazany przez niego adres e-mail,
d) dokonanie Rezerwacji Towaru w siedzibie Sprzedawcy.
4. Złożenie Zamówienia nie prowadzi do zawarcia umowy, ale jest ofertą zawarcia umowy składaną przez Klienta Sprzedawcy.
5. Zakupy w Sklepie mogą być dokonywane poprzez uprzednią rejestrację i zalogowanie się Użytkownika albo bez rejestracji.
6. Klient składa Sprzedawcy zobowiązanie do zapłaty w momencie, kiedy akceptuje Zamówienie, klikając ikonę „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
7. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzyma od Sprzedawcy (na podany wcześniej adres email) wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia wraz z nadanym mu numerem oraz informacjami, zawierającymi:
a) dane Sprzedawcy i poszczególne pozycje Zamówienia,
b) łączną cenę brutto,
c) koszty i przewidywany czas dostawy,
d) sposób i termin zapłaty,
e) sposób i termin realizacji Zamówienia,
f) w przypadku gdy kupującym jest Konsument bądź Przedsiębiorca na prawach konsumenta - pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy – wzór odstąpienia od umowy stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.
8. W przypadku gdy dla kraju dostawy Produktu nie ma możliwości ustalenia stałego kosztu dostawy, Sprzedawca przed potwierdzeniem Zamówienia sporządza symulację kosztów dostawy, a następnie na podany przez Klienta adres e-mail wysyła informację na temat Kosztów dostawy dla tego Zamówienia z prośbą o akceptację. Po otrzymaniu takiej akceptacji od Klienta, Sprzedawca wysyła wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia Zamówienia do realizacji.
9. Sprzedawca w każdym wypadku zastrzega sobie prawo weryfikacji (w tym poprzez kontakt telefoniczny lub pocztą elektroniczną) dokonanego Zamówienia oraz jego anulowania w przypadku:
1) uzasadnionych wątpliwości co do rzetelności takiego Zamówienia (w tym tożsamości Klienta),
2) stwierdzenia stałej lub tymczasowej niedostępności Produktu, o którym niezwłocznie powiadomi Klienta. W przypadku gdy Klient zdążył już dokonać zapłaty ceny, Sprzedawca niezwłocznie zwraca Klientowi wpłaconą kwotę na rachunek bankowy, z którego został nadany przelew, a Zamówienie zostaje anulowane.
3) braku możliwości kontaktu z Klientem,
4) braku zapłaty ceny na konto Sprzedawcy (nie dotyczy opcji „za pobraniem”),
5) wyboru opcji płatności „za pobraniem” gdy wartość brutto Zamówienia przekracza 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

10. W przypadku Zamówienia dokonywanego poprzez Formularz zakupu dostępny na stronie internetowej Sklepu, do zawarcia Umowy dochodzi z chwilą przesłania Klientowi wiadomości e-mail z potwierdzeniem przyjęcia Zamówienia do realizacji.
11. Status zamówienia Klient może śledzić na swoim Koncie Użytkownika w zakładce „Zamówienia”.
12. Zamówienia realizowane będą na adres wskazany przez Klienta, znajdujący się na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz poza jej granicami.
13. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem, podanym przez Klienta.
14. W przypadku Zamówienia dokonywanego w sposób, o którym mowa w ust. 3 pkt b) i c) powyżej, Sprzedawca wysyła do Klienta niezwłocznie wiadomość e-mail załączając treść obowiązującego Regulaminu Sklepu oraz fakturę proforma stanowiącą podsumowanie Zamówienia złożonego przez klienta i zawierającą w szczególności informację o zamówionych Produktach [wartość Produktów, Koszt dostawy oraz kwotę łączną do zapłaty] oraz danych Sprzedawcy. Przesłana wiadomość zawiera również informację, że opłacenie przesłanej faktury proforma jest równoznaczne ze złożeniem przez Klienta zamówienia Produktów oraz akceptacją treści przesłanego Regulaminu.
15. Do zawarcia Umowy w przypadku, o którym mowa w ust. 14 powyżej, dochodzi z chwilą zaksięgowania na rachunku bankowym Sprzedawcy środków pieniężnych stanowiących zapłatę za Zamówienie wyszczególnione na przesłanej do Klienta fakturze proforma.
16. Rezerwacja Towaru dla Klienta jest możliwa w formie telefonicznej lub drogą elektroniczną na wyraźną prośbę Klienta. W takim wypadku z chwilą dokonania rezerwacji nie dochodzi do zawarcia Umowy na odległość. Zawarcie umowy sprzedaży następuje w takim przypadku dopiero w siedzibie Sprzedawcy przy obecności obu stron i nie stanowi to zawarcia umowy na odległość w rozumieniu art. 2 pkt 1 Ustawy o prawach konsumenta.

§ 7 Sposób i termin płatności za Zamówienie
1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
a) przelew za pośrednictwem usługi płatności PayU,
b) karta kredytowa,
c) BLIK,
d) PayPal,
e) zwykły przelew na rachunek bankowy, z zastrzeżeniem, że w tytule zapłaty należy podać numer zamówienia oraz dopisać „Płatność ze sklepu internetowego”,
f) za pobraniem – z zastrzeżeniem, iż, przy wyborze dostawy przesyłką kurierską – płatność należy uiścić gotówką, przekazując ją kurierowi w momencie dostawy przesyłki,
2. Zamówienia niepotwierdzone lub nieopłacone przez Klienta w ciągu 3 dni od chwili złożenia Zamówienia będą automatycznie anulowane (nie dotyczy opcji „za pobraniem”).
3. W razie wyboru płatności przelewem elektronicznym lub kartą kredytową Klient zobowiązany jest zapłacić za Produkty i koszt dostawy w terminie 3 dni od dnia złożenia Zamówienia.
4. Za datę zapłaty uznaje się datę uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
5. W razie braku zapłaty pełnej ceny w terminie Sprzedawca może anulować zamówienie Klienta, o czym Klient zostanie poinformowany. Zapłacona część ceny podlega zwrotowi na rachunek, z którego dokonano wpłaty..
6. Dokonując płatności przelewem elektronicznym, w tytule przelewu należy podać numer Zamówienia nadany przez Sprzedawcę. Wszelkie informacje niezbędne do dokonania płatności przelewem, Klient otrzymuje drogą e-mail, po potwierdzeniu przez Sprzedawcę otrzymania zamówienia.
7. W razie niepodania w tytule przelewu numeru zamówienia Sprzedawca podejmuje starania w celu ustalenia tego numeru, włączając bezpośredni kontakt z Klientem (mailowo, telefonicznie). W razie niemożliwości przypisania numeru zamówienia do danego przelewu, Sprzedawca zwraca wpłaconą kwotę na rachunek bankowy, z którego został nadany przelew, a Zamówienie zostaje anulowane.

§ 8 Czas realizacji Zamówienia
1. Przewidywany termin realizacji Zamówienia zostanie wskazany przez Sprzedawcę podczas składania Zamówienia. Sprzedawca zastrzega, że czas realizacji zamówień może się różnić.
2. W każdym przypadku Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby Zamówienie Klienta zostało zrealizowane w możliwie najkrótszym terminie.
3. W sytuacji stwierdzenia przez Sprzedającego stałej lub tymczasowej niedostępności Produktu, Sprzedający może - za uprzednim poinformowaniem o zaistniałej sytuacji i uzyskaniem zgody Klienta - dostarczyć inny Produkt o tych samych właściwościach, przeznaczeniu oraz cenie.
4. W przypadku, gdy Sprzedawca nie jest w stanie zrealizować całego Zamówienia, Klient ma prawo wyboru, czy zgadza się na realizację Zamówienia tylko w części, czy rezygnuje z całości Zamówienia. W takim wypadku za uprzednim poinformowaniem o zaistniałej sytuacji i uzyskaniem zgody Klienta - Sprzedawca odpowiednio realizuje część Zamówienia lub dokonuje zwrotu ceny za niezrealizowaną część Zamówienia.
5. Dowodem zakupu w przypadku Klientów będących Konsumentami jest paragon.
6. Dowodem zakupu dla Klientów niebędących Konsumentami jest faktura VAT.
7. Na życzenie Klienta będącego konsumentem Sprzedawca wystawi fakturę. Prośbę o wystawienie faktury należy zgłosić w polu: Uwagi podczas składania zamówienia.
8. W przypadku chęci otrzymania faktury przez osobę niebędącą Konsumentem, konieczne jest podanie numeru NIP Klienta podczas składania zamówienia.

§ 9 Korekta Zamówienia
1. Korekty do Zamówień składane mogą być wyłącznie do momentu otrzymania potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji.
2. Korekty można dokonać, wysyłając e-mail na adres kontakt@aeromind.pl lub kontaktując się ze Sprzedawcą pod nr tel. +48 61 307 10 30 (koszt połączenia wg stawki operatora). Dokonując korekty, Klient zobowiązany jest podać numer Zamówienia.

§ 10 Sposób i koszty dostawy Towaru
1. Klient może wybrać następujące opcje dostawy zamówionego Towaru:
a) odbiór osobisty w siedzibie Sprzedawcy (po wcześniejszym opłaceniu zamówienia) w Poznaniu przy ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 154B, w godzinach 9:00-15:00 w dni robocze – bezpłatnie,
b) dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
2. Cennik zawierający koszty poszczególnych opcji dostawy Zamówienia będzie widoczny podczas składania Zamówienia. Poszczególne opłaty za dostawę są zależne od właściwości (w tym wagi i gabarytów) Produktu i wskazanego adresu doręczenia. Sprzedawca zastrzega możliwość zmiany opcji dostawy, jeżeli wielkość i waga towaru przekraczać będzie maksymalne gabaryty lub gdy wartość Towaru przekraczać będzie maksymalną kwotę ubezpieczenia.
3. Koszt dostawy ponosi Klient, chyba że Sprzedawca zadecyduje inaczej.
4. Przed odebraniem przesyłki od kuriera Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie z Towarem nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.
5. Klient niebędący Konsumentem jest dodatkowo zobowiązany do sprawdzenia stanu Towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności kuriera, pod rygorem utraty jakichkolwiek uprawnień z tytułu umowy przewozu. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych w trakcie transportu Klient powinien spisać protokół szkody i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie lub mailowo na adres kontakt@aeromind.pl.

§ 11 Gwarancja
1. Klient może reklamować Produkt posiadający wady korzystając z uprawnień wynikających z Gwarancji Producenta, jeżeli takowa została udzielona.
2. W przypadku dronów i innych Towarów zakupionych w Sklepie, gwarancji udziela Producent. Czas trwania gwarancji jest określany odrębnie dla danego modelu Produktu w dołączanej Karcie gwarancyjnej. Producent gwarantuje usunięcie wad fabrycznych urządzeń na zasadach określonych w Karcie gwarancyjnej.
3. Zgłoszenie gwarancyjne można złożyć:
1) bezpośrednio u Producenta:
a) z wykorzystaniem danych kontaktowych Producenta zawartych w Karcie gwarancyjnej,
b) w przypadku producenta YUNEEC:
• na adres: Yuneec Europe GmbH, Nikolaus-Otto-Str. 4, 24568 Kaltenkirchen, Germany
• telefonicznie: +49 4 191 932 620 (czynny pon-pt 13:00-15:00)
• mailowo: eucs@yuneec.com
• zgodnie z instrukcją dostępną tutaj: Kliknij i pobierz
2) za pośrednictwem Sprzedawcy:
c) na stronie internetowej:
https://naprawiam.online/panel/aeromind/login
d) mailowo pod adresem e-mail: serwis@aeromind.pl - przesyłając skan/zdjęcie wypełnionego formularza reklamacyjnego stanowiącego Załącznik nr 1 do Regulaminu
e) pocztą tradycyjną – przesyłając wypełniony formularz reklamacyjny stanowiący Załącznik nr 1 do Regulaminu,
f) telefonicznie pod numerem: +48 533 305 719, czynnym pon - pt 9:00-15:00.
4. W zgłoszeniu gwarancyjnym należy wskazać następujące dane:
1) dane reklamującego – imię i nazwisko,
2) adres zamieszkania oraz adres e-mail reklamującego,
3) datę nabycia Produktu,
4) nazwę Produktu,
5) cenę nabycia,
6) dokładnie opisaną wadę oraz okoliczności jej powstania, żądania reklamującego,
7) numer Karty gwarancyjnej.
8) w miarę możliwości należy załączyć dowód sprzedaży - paragonu lub faktury VAT lub innego niebudzącego wątpliwości dowodu zakupu.
5. Przesyłkę zawierającą wadliwy Produkt należy przesłać odpowiednio:
1) do Sprzedawcy na adres: aeroMind sp. z o.o. sp.k., ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 154B, 60-594 Poznań albo
2) bezpośrednio do Producenta (na adres wskazany w Karcie gwarancyjnej).
6. W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego z tytułu gwarancji dokonanego za pośrednictwem Sprzedawcy, Sprzedawca przekazuje złożoną reklamację Producentowi jako wystawcy Gwarancji. Po rozpatrzeniu zgłoszenia gwarancyjnego Sprzedawca przekaże Klientowi informację o wyniku złożonej reklamacji w oparciu o otrzymane stanowisko Producenta. Celem uniknięcia wątpliwości Sprzedawca informuje, że w żadnym wypadku nie jest podmiotem zobowiązanym w stosunku do Klienta do usunięcia wad i ustosunkowania się do roszczeń Klienta z tytułu gwarancji udzielonej przez Producenta oraz nie ponosi odpowiedzialności ze treść, sposób oraz formę rozpatrzenia reklamacji przez Producenta.
7. Wszelkie zapytania związane z procedurą korzystania z uprawnień wynikających z Gwarancji oraz przebiegiem dokonanego zgłoszenia, Klient może kierować dzwoniąc pod numer telefonu (czynny pon – pt 9:00-15:00): 533 305 719.
8. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści Klienta w związku z realizacją Umowy.
9. Procedura gwarancyjna obowiązuje wszystkich Klientów którzy zakupili Towar z dołączoną Kartą gwarancyjną.
10. W odniesieniu do Konsumentów oraz Przedsiębiorców na prawach konsumenta, postanowienia niniejszego §11 w żaden sposób nie ograniczają uprawnień przysługujących im z tytułu niezgodności towaru z umową na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym oraz § 13 poniżej.

§ 12 Usługi pogwarancyjne
1. Sprzedawca świadczy odpłatnie usługi pogwarancyjne (naprawy, przeglądy okresowe etc.).
2. Zgłoszenie zamiaru skorzystania z odpłatnych usług pogwarancyjnych możliwe jest wyłącznie online pod adresem: https://naprawiam.online/panel/aeromind/login.
3. Wszelkich informacji na temat statusu zgłoszeń pogwarancyjnych udziela serwis AERODRON Ryszard Kumala, ul. Bieżanowska 1A/4, Kraków, numer telefonu: 602 297 181 (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 -18:00).
4. Szczegółowe zasady świadczenia usług pogwarancyjnych zawiera Regulamin serwisu, dostępny na stronie Sklepu pod adresem: https://aeromind.pl w zakładce „Serwis, usługi i szkolenia”.

§ 13 Rękojmia
1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę (rękojmia), z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej.
2. Na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego za wady Produktu zakupionego przez Klienta będącego Przedsiębiorcą zostaje wyłączona. Pozostałe postanowienia niniejszego rozdziału odnoszą się wyłącznie do Klientów posiadających status Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
3. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może:
a) żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo
b) żądać usunięcia wady,
chyba że doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów;
c) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo
d) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy ze względu na wadę istotną,
chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności zrealizuje uprawnienie z pkt (a) lub (b). Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
4. Reklamację z tytułu niezgodności Towaru z umową (rękojmia) można złożyć w dowolnej formie, przy czym zalecane są następujące opcje:
1) poprzez stronę internetową https://naprawiam.online/panel/aeromind/login
2) mailowo na adres: serwis@aeromind.pl - przesyłając skan/zdjęcie wypełnionego formularza reklamacyjnego stanowiącego Załącznik nr 1 do Regulaminu;
3) pisemnie/pocztą tradycyjną na adres: aeroMind sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Poznaniu, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 154B, 60-594 Poznań, przesyłając wypełniony formularz reklamacyjny stanowiący Załącznik nr 1 do Regulaminu,
4) telefonicznie pod numerem: +48 533 305 719, czynnym pon - pt 9:00-15:00.
5. W treści zgłoszenia reklamacyjnego Klient jest zobowiązany zawrzeć następujące dane: dane reklamującego – imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania oraz adres e-mail, datę nabycia Towaru, nazwę Towaru, cenę nabycia, dokładnie opisaną wadę oraz okoliczności jej powstania, opis żądania reklamującego.
6. W celu rozpatrzenia reklamacji, Towar należy przesłać do Sprzedającego na adres: aeroMind sp. z o.o. sp.k., ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 154B, 60-594 Poznań. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wydłużenia okresu rozpatrzenia zgłoszenia do czasu skutecznego dostarczenia mu Towaru podlegającego reklamacji.
7. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni liczonych od dnia otrzymania reklamacji przez Sprzedawcę.
8. W przypadku uwzględnienia roszczenia Klienta o dokonanie naprawy lub wymiany, naprawa lub wymiana nastąpi w możliwie najkrótszym czasie wskazanym przez Sprzedawcę, przy czym z uwagi na specyfikę Towaru, termin ten może ulec przedłużeniu o czas niezbędny do realizacji ustalonego zakresu naprawy/wymiany Towaru.
9. Szczegółowe postanowienia dotyczące reklamacji Produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą określają przepisy art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży.
10. Szczegółowe postanowienia dotyczące reklamacji Produktu – treści lub usługi cyfrowej, lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą określają przepisy art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży.
11. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z procedurą składania reklamacji, Klient może uzyskać wskazówki dzwoniąc pod numer telefonu +48 61 307 10 30 (koszt połączenia jak za połączenia lokalne).

§ 14 Odstąpienie od umowy (Zwrot towaru)
1. Klient będący Konsumentem, który zakupił Towar za pośrednictwem Sklepu, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni (do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem).
2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia odbioru - objęcia Produktu przez Konsumenta w posiadanie, a w przypadku umowy sprzedaży, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części.
3. W celu odstąpienia od Umowy Konsument składa Sprzedającemu oświadczenie. Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu i jest dostępny na platformie Sklepu, w sposób umożliwiający jego pobranie.
4. Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć w dowolnej formie, przy czym rekomendowaną formą jest złożenie oświadczenia:
1) elektronicznie na stronie internetowej https://aeromind.pl/ w zakładce „Chcę zwrócić Produkt”;
2) mailowo na adres: serwis@aeromind.pl - przesyłając skan/zdjęcie wypełnionego formularza reklamacyjnego stanowiącego Załącznik nr 2 do Regulaminu;
3) pisemnie/pocztą tradycyjną na adres: aeroMind sp. z o.o. sp.k., ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 154B, 60-594 Poznań - przesyłając wypełniony formularz reklamacyjny stanowiący Załącznik nr 2 do Regulaminu.
5. W miarę możliwości do oświadczenia należy załączyć kopię dowodu sprzedaży – rachunek lub fakturę VAT lub inny niebudzący wątpliwości dowód zakupu.
6. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Produktów - rzeczy ruchomych, w tym rzeczy ruchomych z elementami cyfrowymi:
a) Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem;
b) Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej,
7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Przesyłki ze zwracanym Towarem nadane za pobraniem lub na koszt Sprzedawcy nie będą przyjmowane.
8. Konsument powinien odesłać Produkt w miarę możliwości w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu.
9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
10. W szczególności zwracany Produkt nie może nosić śladów korzystania poza koniecznymi do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru, tj. logi Produktu nie mogą świadczyć o lataniu Produktu i/lub zostać usunięte. W takim wypadku, z uwagi na znaczne obniżenie wartości Produktu spowodowane obecnością logów, Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu.
11. Postanowienia niniejszego § 14 stosuje się odpowiednio do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.

§ 15 Pozasądowe sposoby rozstrzygania sporów
Klientowi będącemu konsumentem lub na prawach konsumenta przysługuje możliwość skorzy-stania z następujących, pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji oraz dochodzenia roszczeń:
1) możliwość zwrócenia się do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów o pomoc w zakresie ochrony interesów i praw konsumentów;
2) możliwość zwrócenia się z wnioskiem o przeprowadzenie postępowania w sprawie poza-sądowego rozwiązywania sporów konsumenckich na podstawie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. z 2016 r., poz. 1823), np. do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej;
3) możliwość wystąpienia z wnioskiem o rozpoznanie sprawy przez Stały Polubowny Sąd Konsumencki działający przy odpowiednim Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Han-dlowej;
4) możliwość skorzystania z platformy interaktywnej ODR (Online Dispute Resolution), zgod-nie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany Rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/WE, która jest interaktyw-nym narzędziem udostępnionym konsumentom z Unii Europejskiej, za pomocą którego można złożyć skargę. Link do platformy ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

§ 16 Postanowienia dotyczące Bezzałogowych Statków Powietrznych (UAV)
1. Klient zawierając Umowę jest świadomy wynikających z przepisów prawa obostrzeń związanych z Bezzałogowymi Statkami Powietrznymi (UAV), w szczególności, lecz nie wyłącznie, że:
a) operatorem Bezzałogowego Statku Powietrznego może być osoba pełnoletnia, mająca wystarczające umiejętności oraz wiedzę z zakresu pilotażu modeli zdalnie sterowanych, bądź osoba niepełnoletnia powyżej 14. roku życia za zgodą opiekuna prawnego,
b) odpowiedzialność prawna, finansowa lub karna za wyrządzone przez Bezzałogowy Statek Powietrzny szkody w mieniu lub zdrowiu oraz za następstwa związane z naruszeniem przepisów dotyczących zasad wykonywania lotów modelami powietrznymi oraz bezzałogowymi statkami powietrznymi zawsze spoczywa na operatorze (lub jego opiekunach prawnych) bezzałogowego statku powietrznego,
c) loty Bezzałogowym Statkiem Powietrznym rekreacyjne lub sportowe można wykonywać jedynie w zasięgu wzroku (VLOS),
d) istnieje konieczność uzyskania zgody na wykonywanie lotów w kategorii specjalnej dla Bezzałogowych Statków Powietrznych cięższych niż 25 kg,
e) operator statku powietrznego używanego w celach komercyjnych, innych niż rekreacyjne lub sportowe zobowiązany jest do posiadania świadectwa kwalifikacji, zgodnie z art. 95 ust. 2 pkt 5a ustawy Prawo lotnicze,
f) niedozwolone jest nieprzestrzeganie przepisów ruchu lotniczego, w szczególności wykonywanie lotów poza zasięgiem wzroku (FPV) w przestrzeni powietrznej kontrolowanej (A,B,C,D,E,F w tym w rejonach TMA i CTR lotnisk kontrolowanych) poza wyznaczonymi do tego celu strefami (art. 126 ust. 4 ustawy – Prawo lotnicze),
g) istnieje obowiązek rejestracji operatora systemu Bezzałogowego Statku Powietrznego (BSP).
2. Wraz z Kartą Gwarancyjną Klient otrzymuje od Sprzedającego Instrukcję Obsługi, oraz inne wymagane prawem dokumenty przekazane przez Producenta, do których Klient ma obowiązek się stosować.
3. W przypadku Produktu marki Yuneec, dla zapewnienia bezpiecznego użytkowania Produktu Sprzedający wymaga ukończenia darmowego szkolenia, dostępnego na platformie e-learningowej Sprzedawcy.
4. Klient zobowiązany jest zapoznać się z Instrukcją Obsługi załączoną do Produktu.
5. Klient zobowiązuje się do sprawdzenia stanu technicznego Produktu przed jego uruchomieniem, a w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad bądź nieprawidłowości w funkcjonowaniu niezwłocznego poinformowania Sprzedawcy oraz zaprzestania korzystania z Produktu.

§ 17 Newsletter
1. Sprzedawca świadczy nieodpłatnie Usługę newslettera wybranym Użytkownikom/ Klientom, polegająca na przesyłaniu zamówionych informacji, ofert, promocji itp.
2. Umowa o świadczenie Usługi newslettera zostaje zawarta na warunkach obowiązujących w niniejszym Regulaminie na czas nieokreślony z chwilą dokonania zapisu na newsletter poprzez uzupełnienie przez Klienta swoich danych w postaci adresu e-mail i zaznaczenie checkboxa „Chcę otrzymywać E-mail Newsletter” (możliwość późniejszej rezygnacji) podczas składania zamówienia i / lub zakładania Konta Użytkownika.
3. Umowa o świadczenie Usługi newslettera zostaje rozwiązana z chwilą wycofania zgody przez Klienta/ Użytkownika na jego otrzymywanie poprzez kliknięcie na dole wiadomości newslettera "Mamy nadzieję, że lubisz nasze wiadomości. Jeśli nie, możesz się wypisać klikając Unsubscribe here".
4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za prawdziwość danych osobowych podanych przez Klienta/ Użytkownika w trakcie zapisu na Usługę newslettera.

§ 18 Ochrona danych osobowych
1. Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest niezbędne do zawarcia i realizacji Umowy sprzedaży.
2. Administratorem danych osobowych Klientów, Użytkowników i osób kontaktujących się ze Sprzedawcą jest: aeroMind spółka z ograniczoną odpwoiedzialnością sp.k. z siedzibą w Poznaniu, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 154B, 60-594 Poznań, REGON 368269850, NIP 7822741074, mail: kontakt@aeromind.pl, numer tel. +48613071030.
3. Sprzedawca przetwarza następujące dane osobowe:
1) Klientów: imię, nazwisko, adres doręczenia, adres e-mail, numer telefonu, numer rachunku bankowego, adres IP komputera, w stosownych przypadkach informacje dotyczące konta w tym nazwa Użytkownika, hasło, identyfikator,
2) osób kontaktujących się ze Sprzedawcą przez formularz kontaktowy, Messenger lub formularz reklamacyjny: imię, nazwisko, firma, adres e-mail,
3) Użytkowników strony internetowej: adres IP, logi systemowe, identyfikatory internetowe, dane pochodzące z plików cookie, dane dotyczące sytemu operacyjnego, dane dotyczące aktywności na stronie oraz preferencji osobistych oraz marketingowych.
4. Dane osobowe Klientów i Użytkowników są przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO, ponieważ jest to niezbędne do prawidłowej realizacji z Umowy. W zakresie wszelkich innych danych osobowych podanych fakultatywnie podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
5. W celu realizacji obowiązków ustawowych ciążących na Administratorze, wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności z przepisów podatkowych i przepisów o rachunkowości – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
6. W celach analitycznych i statystycznych, celem poprawy stosowanych funkcjonalności oraz usług – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO).
7. W celu kierowania przez Administratora treści marketingowych usług własnych w sposób, na który wyraził zgodę Klient / Użytkownik – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO; uzasadniony interes Administratora polega na przesyłaniu treści marketingowych usług własnych w okresie świadczenia na rzecz Klienta / Użytkownika usług drogą elektroniczną pocztą oraz dodatkowo w sposób, na który wyraził zgodę Klient / Użytkownik.
8. W celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na ochronie jego praw.
9. Dane osobowe są chronione zgodnie z RODO w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób nieuprawnionych. Użytkownik ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia.
10. Klient / Użytkownik może w każdym czasie wyrazić dodatkową zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych dla celów marketingowych przez Sprzedawcę oraz inne podmioty powiązane, w celu informowania go o nowych towarach, promocjach i usługach dostępnych w Sklepie. Użytkownik w każdym czasie może wycofać tę zgodę.
11. Dane osobowe Użytkownika są przetwarzane przez czas niezbędny do wykonania Umowy i zależy od rodzaju świadczonej Usługi i celu przetwarzania. Co do zasady dane przetwarzane są przez czas świadczenia Usługi lub realizowania zamówienia, archiwizacji, do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
12. Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed nimi, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Okres przetwarzania nie będzie dłuższy niż 6 lat od daty wykonania Umowy. Po tym czasie dane są usuwane.
13. Administrator nie przekaże danych Klienta / Użytkownika do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
14. Każdej osobie której dane osobowe są przetwarzane przez Sprzedawcę, przysługuje:
1) prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia swoich danych,
2) w sytuacjach, gdy Sprzedawca przetwarza dane osobowe na podstawie zgody tej osoby – prawo do jej cofnięcia w każdym momencie, przy czym nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem,
3) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych, gdy osoba ta uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO,
4) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych opartego na prawnie uzasadnionym interesie Sprzedawcy.
15. Szczegółowe informacje w zakresie danych osobowych i ochrony prywatności zostały zamieszczone w zakładce Polityka prywatności zamieszczonej na stronie aeromind.pl. Zmiana Polityki prywatności nie stanowi zmiany Regulaminu.

§ 19 Prawa autorskie i pokrewne
1. Wszelkie treści zamieszczane w Sklepie, łącznie z tekstami, zdjęciami, grafiką, plikami audio i wideo, elementów każdego z osobna i wszystkich łącznie, kodu źródłowego są własnością Sprzedawcy, jeśli wyraźnie nie stwierdzono inaczej.
2. Treści te są chronione prawem autorskim i bez zgody właściciela mogą być używane jedynie do osobistego użytku, nie mogą być publicznie wykorzystywane w jakikolwiek sposób bez uprzedniej pisemnej zgody właściciela, powielane, zmieniane, udostępniane.
3. Bezprawne użycie zastrzeżonego logo i nazwy Sprzedawcy jest zabronione.
4. Klient / Użytkownik nie nabywa na mocy zawartej Umowy żadnych praw do treści zamieszczonych w Sklepie, chyba że zawarta zostanie odrębna umowa w tym zakresie.
5. Klient/ Użytkownik zobowiązany jest do nienaruszania praw, o których mowa w ust. 2 powyżej.


§ 20 Usługa odpłatnego wypożyczania Bezzałogowych Statków Powietrznych
1. Oferta Sprzedawcy obejmuje również odpłatne udostępnianie Bezzałogowych Statków Powietrznych na czas naprawy użytkowanego modelu - tzw. „dron zastępczy”.
2. Szczegółowe warunki opisanej w ustępie 1 usługi zależne są od indywidualnych potrzeb Klienta oraz zostaną udostępnione na wyraźne życzenie osoby zainteresowanej skorzystaniem z takiej usługi.
3. Osoba, której w trybie niniejszego paragrafu udostępniono Produkt ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w związku z tym udostępnieniem za wyjątkiem tych spowodowanych wadami tkwiącymi w Produkcie.
4. Szczegółowe zasady świadczenia usług można uzyskać pod adresem: https://aeromind.pl w zakładce „Serwis, usługi i szkolenia” mailowo: serwis@aeromind.pl oraz telefonicznie: +48 61 307 10 30 (koszt połączenia jak za połączenia lokalne).

§ 21 Opinie
1. Sprzedawca umożliwia wystawianie i dostęp do opinii o Produktach na zasadach wskazanych w niniejszym punkcie Regulaminu.
2. Wystawienie opinii możliwe jest po skorzystaniu z formularza umożliwiającego dodanie opinii o Produkcie. Formularz ten może jest udostępniony bezpośrednio za pomocą indywidualnego linku otrzymanego przez Klienta dopiero po zakupie na podany przez niego adres poczty elektronicznej. Dodając opinię, Użytkownik może również dodać ocenę graficzną od 1-5 (gdzie 5 jest najwyższą oceną) oraz samodzielnie napisać recenzję.
3. Opinie mogą być udostępniane bezpośrednio na stronie Sklepu (np. przy danym Produkcie) lub w zewnętrznym serwisie zbierającym opinie, z którym współpracuje Sprzedawca i do którego odsyła na stronie Sklepu (w tym także za pomocą zewnętrznego widgetu umieszczonego na stronie Sklepu).
4. Opinie są wyświetlane w Sklepie po ich zweryfikowaniu przez Usługodawcę.
5. Opinia o Produkcie może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych Produktów w Sklepie Sprzedawcy oraz przez Użytkownika, który dokonał zakupu opiniowanego Produktu. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych lub pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii o Produkcie.
6. Dodawanie opinii nie może być wykorzystywane do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
7. Sprzedawca zapewnia aby publikowane opinie o Produktach pochodziły od jego Klientów, którzy zakupili dany Produkt. W tym celu Sprzedawca podejmuje następujące działania, aby sprawdzić, czy opinie pochodzą od jego Klientów:
1) opublikowanie opinii wystawianej za pomocą formularza dostępnego bezpośrednio na stronie Sklepu wymaga wcześniejszej weryfikacji przez Usługodawcę;
2) Weryfikacja polega na sprawdzeniu zgodności opinii z Regulaminem, w szczególności na sprawdzeniu, czy osoba opiniująca jest Klientem Sklepu internetowego – w tym wypadku Sprzedawca sprawdza, czy osoba ta dokonała zakupu w Sklepie internetowym, a w przypadku opinii o Produkcie sprawdza dodatkowo, czy zakupiła opiniowany Produkt;
3) weryfikacja następuje bez zbędnej zwłoki;
4) Sprzedawca wysyła swoim Klientom (w tym także za pomocą zewnętrznego serwisu zbierającego opinie, z którym współpracuje) indywidualny link na podany przez niego przy zakupie adres poczty elektronicznej – w ten sposób dostęp do formularza opinii otrzymuje wyłącznie klient, który dokonał zakupu Produktu w Sklepie.
8. W razie wątpliwości Sprzedawcy lub zastrzeżeń kierowanych do Sprzedawcy przez innych Klientów lub osoby trzecie, czy dana opinia pochodzi od Klienta lub czy dany Klient kupił dany Produkt, Sprzedawca zastrzega sobie prawo skontaktowania się z autorem opinii celem wyjaśnienia i potwierdzenia, że faktycznie jest Klientem Sklepu Internetowego lub dokonał zakupu opiniowanego Produktu.
9. Sprzedawca nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania innej osobie nieprawdziwych opinii lub rekomendacji oraz nie zniekształca opinii lub rekomendacji w celu promowania swoich Produktów. Sprzedawca udostępnia opnie zarówno pozytywne, jak i negatywne. Sprzedawca nie udostępnia sponsorowanych opinii.
10. Uwagi lub zastrzeżenia mogą być zgłaszane Sprzedawcy mailowo na adres: serwis@aeromind.pl oraz telefonicznie: +48 61 307 10 30.


§ 22 Postanowienia końcowe
1. Prawem właściwym dla umów sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą na warunkach określonych w Regulaminie jest prawo polskie.
2. Językiem właściwym do relacji Sklepu z Klientem jest język polski.
3. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu.
4. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu w przypadku wprowadzenia nowych funkcjonalności Sklepu lub zmian w zakresie świadczonych usług, a także w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa w zakresie, w jakim taka zmiana regulacji prawnych modyfikuje treść niniejszego Regulaminu albo nakłada na Sprzedawcę obowiązek wprowadzenia określonych zmian.
5. Postanowienia Regulaminu nie wyłączają i nie ograniczają żadnych praw Konsumenta lub osób na prawach konsumenta z tytułu wad Produktów, które przysługują im na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W razie sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, pierwszeństwo mają te przepisy.
6. Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów i Użytkowników w wersji elektronicznej na stronie Sklepu pod adresem aeromind.pl w zakładce „Regulamin”.
7. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

Regulamin obowiązujący do dnia 31.07.2024 r. [link]

 

Załącznik nr 1 - Formularz reklamacji towaru - Kliknij i pobierz

REKLAMACJA

aeroMind sp. z o.o. sp.k.
ul. J.H. Dąbrowskiego 154B
60-594 Poznań
serwis@aeromind.pl
tel. +48 533 305 719

Imię i nazwisko Kupującego/Nazwa firmy:
Adres:
Adres email:
Numer telefonu:

Numer zamówienia:
Data zakupu lub data doręczenia zamówienia:
Nazwa i model produktu którego dotyczy zgłoszenie (dalej jako „Towar”):

 

Zgłoszenie dotyczy (UWAGA: zaznaczyć odpowiednio krzyżykiem ):

❒ Roszczeń z gwarancji
❒ Roszczeń z rękojmi

Zawiadamiam, że zakupiony przeze mnie Towar jest wadliwy. Wada polega na:


Data stwierdzenia wady:
Numer karty gwarancyjnej:
Treść żądania/oświadczenia:


Chcę skorzystać ze swoich uprawnień i w tym celu odsyłam towar na Państwa adres, proszę o wszczęcie procedury reklamacyjnej.

 

_______________________________________________
Data i czytelny podpis


Załącznik nr 2 - Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy - Kliknij i pobierz

ODSTĄPIENIE
OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

aeroMind sp. z o.o. sp.k.
ul. J.H. Dąbrowskiego 154B
60-594 Poznań
serwis@aeromind.pl
tel. +48 533 305 719

Imię i nazwisko Kupującego:
Adres:
Adres email:
Numer telefonu:

Numer zamówienia:
Data zakupu lub data doręczenia zamówienia:
Nazwa i model produktu (dalej jako „Towar”):

 

Oświadczam, że odstępuję od umowy sprzedaży Towaru.

Numer rachunku bankowego do zwrotu kosztów:

_____________________________________________________________________

 


_______________________________________________________
Data i czytelny podpis konsumenta

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel